tildep.blogg.se

Hej! Jag är en glad tjej som heter Tilde. :) Mitt intresse är att rida. Jag rider på Jutagården . :D :)

Red i dag!

Kategori: Allmänt

Idag var jag i stallet! Myste med Svend och sedan red jag. Jag red lite dressyr och övade på LB:1 som jag förhoppnings vis ska tävla snart! ;) I början kändes det så där med sedan blev han jätte fin! :) söta Svampen;) i morgon blir det dressyr igen;) sen mys i skogen ;) nu blir det att sova för jag ska tidigt till stallet i morgon! Sedan blir det läxorna och plugga sim gäller! Efter det ska jag på bio med klasskompisarna! :) go natt ;) / Tilde Persson
:)

Kommentarer

  • m.j säger:

    vänd alla bilder innan :)

    Svar: haha jag glömmer det ibland ;)
    tildep.blogg.se

    2013-04-17 | 22:49:06
    Bloggadress: http://tildep.blogg.se

Kommentera inlägget här: