tildep.blogg.se

Hej! Jag är en glad tjej som heter Tilde. :) Mitt intresse är att rida. Jag rider på Jutagården . :D :)

God night!

Kategori: Allmänt

Natti natti alla! ;) Ska sova nu och tagga nationella prov i morgon.I dag red jag ut med Svend! Vi galloperade på en äng och bara myste! :) Är sååå glad att få vara fodervärd åt en sådan underbar häst som Svend!!! =D Efter att jag hade ridit hade Evelina en hästskötare en temadag om hur det är att vara hästskötare och och vad man får göra. Hon visade också hur hon gjorde i ordning en häst till en tävling. Fick bra tips från temadagwn och den var väldigt lärorik och rolig!! :) I morgon blir det hoppträning och sedan ska jag sova över i stallet med några kompisar! Vi ska grilla machmellows ( stavning) och bara ha kul!:D love My life!! Gig night everybody! ;)
. Outfit i stallet i dag!
bild från uteritten! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: